Η ευγένεια δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, ακόμη και όταν είναι τυπική. Ο σεβασμός, ιδιαίτερα σε χώρους που αποτελούν το πρόσωπο του κράτους ή μιας επιχείρησης, πρέπει να θεωρείται αυτονόητη προϋπόθεση. Δεν είναι αποδεκτό σε καίρια σημεία της χώρας να εργάζονται άνθρωποι απότομοι, εριστικοί ή επιθετικοί, που μιλούν σαν να κάνουν χάρη στους πολίτες και στους πελάτες.

Όταν κάποιος δεν αντέχει ή δεν «αγαπά» τη δουλειά του, ίσως χρειάζεται να αναζητήσει άλλο επαγγελματικό περιβάλλον. Δεν ταιριάζουν όλα τα πόστα σε όλους. Βεβαίως, ο πελάτης δεν έχει πάντοτε δίκαιο και κανείς δεν οφείλει να ανέχεται προσβλητικές συμπεριφορές. Η αναφορά μου αφορά, όμως, τη μεγάλη πλειονότητα των ανθρώπων που ταξιδεύουν, εξυπηρετούνται ή απλώς χρησιμοποιούν μια υπηρεσία και δικαιούνται στοιχειώδη ευγένεια.

ΠΡΟΚΕ