Αρχίζω με μια αφελή ερώτηση και παρακαλώ να έχω την κατανόησή σας: Αν ο Φειδίας Παναγιώτου βρει τον αστυνομικό φρουρό του στη τύχη (όπως έλεγαν οι παλαιότεροι) θα του δώσουν και όπλο; Διότι, αν οπλοφορεί, να πάμε να αποχαιρετήσουμε τους δικούς μας, να εκφράσουμε την τελευταία μας επιθυμία κοκ.

Ειλικρινά, άρχισα να διερωτώμαι μήπως ο ευρηματικός Φειδίας έκλεισε συμφωνίες με μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες, να εισπράττει ποσοστά από κάθε ασφάλεια ζωής πολίτη της Κυπριακής Δημοκρατίας. Αν υποθέσουμε ότι θα προχωρήσουν σε ασφάλεια ζωής 300.000 πολίτες (με τους υπόλοιπους να παίζουν τη ζωή τους κορώνα γράμματα), με μόλις €20 προμήθεια από κάθε ασφάλεια ζωής, μας κάνουν €6 εκατ. ετησίως. Να μπορέσει επιτέλους το παιδί θαύμα (Φειδίας) να αγοράσει δική του έπαυλη παρά να νοικιάζει και να πληρώνουμε το νοίκι.

Πάντως, σύμφωνα με όσα μεταδόθηκαν μέσω βίντεο το οποίο κυκλοφόρησε (ακόμη και στην τουαλέτα να πάει τραβά βίντεο) ο Φειδίας γνωστοποίησε ότι αναζητά κάποιον έμπειρο με προσόντα για τον προσέχει. Τώρα τι εννοεί όταν λέει πως θέλει να τον προσέχει, έχω αντιληφθεί. Στο, κατά τ’ άλλα, ευφάνταστο βίντεο του, ο κ. Παναγιώτου ανέφερε:

«Είσαι αστυνομικός; Αν βλέπεις αυτό το βίντεο είναι για σένα. Τώρα που είμαι αρχηγός κόμματος, δικαιούμαι κάποιους αστυνομικούς να τους έχω μαζί μου να με προσέχουν. Αν ενδιαφέρεσαι να είσαι ένας από τους αστυνομικούς που θα με προσέχει και έχεις τα προσόντα, δηλαδή πολλά χρόνια εμπειρίας και αποδείξεις μέσω του βιογραφικού σου ότι μπορείς πραγματικά να με προσέχεις, τότε θα χαρώ να κάνεις αίτηση στον σύνδεσμο».

Δεν έχω αντιληφθεί με ποιο τρόπο θα δοκιμάσει τους αστυνομικούς του. Πάντως, διαδίδεται ευρέως πως θα στήσουν τα πιστόλια στη μέση του δρόμου και όποιος περνά θα τα δοκιμάζουν πάνω του. 

Αυτή τη φορά ευτυχώς δεν έβαλε σε λειτουργία το application διότι είναι κάποια πράγματα τα οποία εξακολουθεί να κάνει με τον παραδοσιακό τρόπο. Και είναι με μεγάλη ανακούφιση που πολλοί διαπίστωσαν ότι δεν χρησιμοποίησε το application για εξεύρεση συντρόφου … Σε αυτά ο Φειδίας είναι ηθικών αρχών και χριστιανικών πεποιθήσεων. Αν εξαιρέσει κανείς τις αγκαλιές με τον Έλον Μάσκ, ο Φειδίας είναι άνδρας παλαιάς κοπής.

Βεβαίως, μπορεί να ασχολούμαστε με τη φρουρά του Φειδία αλλά την πλέον πολυάριθμη φρουρά έχει ο Νίκος Αναστασιάδης. Πάντως, με βάση τα όσα έχουμε ακούσει, αυτοί που έπρεπε να φρουρούνται είναι οι πολίτες και όχι ο τέως Πρόεδρος. Και αν με ρωτάτε, προσωπικά δεν πιστεύω ότι ισχύουν (όλα) όσα του αποδίδονται. Και βρήκαν ορισμένοι την ευκαιρία να αναρτήσουν ακόμη και φωτογραφίες με τους κουμπάρους του Ευθύμιου Δίπλαρου στο γάμο του, δηλαδή τους Νίκο Αναστασιάδη,  Γιώργο Λακκοτύπη και Νίκο Κουγιάλη και να γράψουν από κάτω πως και οι τρεις τελούν υπό έρευνα.

Χαλόου, ποια έρευνα; Έχουμε και Γενικό Εισαγγελέα στη Δημοκρατία και 40 χρόνια φίλο μας. Και γράφουν επίσης «πες μου τους φίλους σου να σου πω ποιος είσαι». Εξυπνάδες; Εντάξει, και έτσι να το δούμε, ο Δίπλαρος τι σχέση έχει αν ο Νίκος Αναστασιάδης (λέμε τώρα) ενεπλάκη σε υποθέσεις διαφθοράς; Μπορεί να  εμπλέκεται σε διαπλοκή ένας άνθρωπος ο οποίος πίνει γάλα με τριαντάφυλλο; Ναι, στον Ευθύμιο Δίπλαρο αναφέρομαι. Ο οποίος δήλωσε, πως ένας αντικειμενικός κριτής παρακολουθώντας τις απαντήσεις του κ. Αναστασιάδη, καταλήγει πως δεν τεκμηριώνονται όσα του καταλογίζονται.

Και θα το πω και ας παρεξηγηθώ: Αφού ο Γενικός Εισαγγελέας και ο βοηθός του αυτοεξαιρέθηκαν, γιατί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν διορίζει Γενικό Εισαγγελέα τον Ευθύμιο Δίπλαρο; Μήπως θα διαφέρουν οι γνωματεύσεις του από αυτές του νυν Γενικού Εισαγγελέα; Διότι, οι επικεφαλής της Νομικής Υπηρεσίας δεν αυτοεξαιρέθηκαν απλώς από την έρευνα αλλά αυτοαναιρέθηκαν κιόλας και προς το παρόν παριστάνουν τις γλάστρες.

Πάντως, και ο κ. Αναστασιάδης δεν σήκωσε μύγα στο σπαθί του υπό την έννοια ότι αξίωσε τον άμεσο διορισμό ανεξάρτητου ποινικού ανακριτή και κατηγόρου “με ισχυρή προσωπικότητα και εγνωσμένου κύρους”, με απαίτηση να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν και σε τακτή προθεσμία η έρευνα. Είδατε; Βιάζεται. Θέλει να τελειώσει γρήγορα. Ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε.

Και για να δουν κάποιοι τη μεγαλοψυχία του, συγχώρεσε τους  Επιθεωρητές της Αρχής κατά της Διαφθοράς οι οποίοι τον άφησαν εκτεθειμένο, αναφέροντας  πως δεν τους αποδίδει κακή πίστη. Το μόνο που τους καταλόγισε ήταν έλλειψη της απαιτούμενης ισχυρής βούλησης να αντισταθούν στον λαϊκισμό, την περιρρέουσα ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε.

Ούτε και πιστεύω ότι η σύλληψη της Ελένας Ριμπολόβλεβα το 2014, μόλις πάτησε το πόδι της στην Κύπρο, οργανώθηκε από το κράτος προκειμένου να της ασκηθεί ψυχολογική και νομική πίεση, ώστε να υποχωρήσει στις οικονομικές διεκδικήσεις του διαζυγίου της, ο οποίος ήταν παιδί δικό μας. Δεν συμφωνώ υπό την έννοια ότι και να ισχύει δεν μιλάμε για «Κράτος Μαφία» αλλά για παρακράτος.

Και έχει δίκιο ο τέως Πρόεδρος  ότι στήθηκαν λαϊκά δικαστήρια, κατά παράβαση του τεκμηρίου αθωότητας. Και αντί να οργανώνουμε εκδηλώσεις στήριξής του (λέω εγώ) διοργανώνουμε εκδηλώσεις ζητώντας την παραίτηση του Γενικού και του Βοηθού Εισαγγελέα οι οποίοι στήριξαν τόσο πολύ το Κράτος. Και παρακαλώ ας μην θεωρηθεί ότι παραπέμπω στο Κράτος Μαφία.

Αν βρίσκω ένα λάθος στον τέως Πρόεδρο είναι ότι ενώ υπάρχει ήδη το πόρισμα της Αρχής Καταπολέμησης της Διαφθοράς σχετικά με τις καταγγελίες που περιλαμβάνονται στο «Κράτος Μαφία» (οπόταν το βιβλίο πάει περίπατο και ξεπεράστηκε), ο ίδιος συγκάλεσε συνέντευξη Τύπου επικρίνοντας τον Μακάριο Δρουσιώτη.

Χαλόου Πρόεδρε, δεν έχεις να κάνεις με τον Δρουσιώτη, αυτό είναι το πρόβλημά σου.