Ολοκληρώθηκε η συγκέντρωση διαμαρτυρίας που διοργάνωσαν το ΑΚΕΛ και το VOLT έξω από τη Νομική Υπηρεσία, με αφορμή τις αποκαλύψεις του πορίσματος για το «Κράτος Μαφία».
Τα δύο κόμματα ζήτησαν τις παραιτήσεις του Γενικού Εισαγγελέα, Γιώργου Σαββίδη, και του Βοηθού Γενικού Εισαγγελέα, Σάββα Αγγελίδη, καθώς και την τιμωρία όλων των ενόχων. Παράλληλα, αξίωσαν ανεξάρτητη διερεύνηση των αδικημάτων που καταγράφονται στο πόρισμα, προσαγωγή των υπόπτων ενώπιον της Δικαιοσύνης, λογοδοσία και τιμωρία των υπευθύνων, καθώς και αποκατάσταση των θεσμών και του κράτους δικαίου στη χώρα.













Στο σημείο συγκεντρώθηκε αρκετός κόσμος ενώ η διαμαρτυρία βρίσκεται υπό την επίβλεψη της Αστυνομίας.
«Ο κ. Αναστασιάδης ζητάει και τα ρέστα»
«Στη δική τους γλώσσα η αρπαχτή και η λαμογιά είναι επένδυση» είπε ο Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ Στέφανος Στεφάνου, εξαπολύοντας πυρά στον Δημοκρατικό Συναγερμό.
Συνεχίζοντας, ανέφερε ότι «δεν μπορεί να συνεχιστεί η κατάσταση με τον κ. Αναστασιάδη να ζητάει και τα ρέστα», δήλωσε. «Η χώρα μας να διοικείται από κράτος δίκαιου και όχι από ένα κράτος μαφία».
«Να ξεριζώσουμε το σύστημα που γεννά και ανατροφοδοτεί τη διαφθορά», είπε στο καταληκτικό του σχόλιο.

Κατά την ομιλία του ο Εκπρόσωπος Τύπου του VOLT Πιέρος Κάρουλλας μετέφερε τη θέση του κόμματος για την παραίτηση του Γενικού και Βοηθού Γενικού Εισαγγελέα. Όπως ανέφερε, «έχουμε την ευκαιρία να πλήξουμε τη διαφθορά».
