Ισόπαλο 1-1 έληξε το ντέρμπι στο ΓΣΠ ανάμεσα στην Ομόνοια και την ΑΕΚ, για την 8η αγωνιστική του πρωταθλήματος. Σε ένα κατάμεστο γήπεδο με περίπου 22.000 φίλους των γηπεδούχων να στήνουν πάρτι στις εξέδρες για τη φιέστα που ακολουθεί, το παιχνίδι είχε ένταση, ρυθμό, χωρίς όμως νικητή.
Οι φιλοξενούμενοι άνοιξαν το σκορ στο 30’, όταν ο Μιλίτσεβιτς ευστόχησε από το σημείο του πέναλτι, μετά από απόφαση του διαιτητή μέσω on field review για παράβαση του Σίμιτς στον Μουντραζίγια στην περιοχή. Η ΑΕΚ πήγε προηγούμενη στα αποδυτήρια (1-0), σε ένα πρώτο ημίχρονο με λίγες μεγάλες φάσεις αλλά καλό ρυθμό.
Διαβάστε περισσότερα στο Goal