Νίκος Τορναρίτης και Κωστής Ευσταθίου αποχαιρέτησαν την περασμένη βδομάδα τη Κοινοβουλευτική Συνέλευση του Συμβουλίου της Ευρώπης στην οποία μετείχαν ως μέλη αντιπροσωπείας της κυπριακής Βουλής.

Ο Νίκος Τορναρίτης ανάρτησε μια αναμνηστική φωτογραφία της κυπριακής αντιπροσωπείας υπό την παρούσα σύνθεση της. «Μετά από χρόνια ουσιαστικής παρουσίας και σκληρής δουλειάς στην Κοινοβουλευτική Συνέλευση του Συμβουλίου της Ευρώπης, η σημερινή είναι η τελευταία ημέρα για εμένα και τον Κωστή Ευσταθίου ως μέλη της κυπριακής αντιπροσωπείας».

Αυτό που προκάλεσε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν το σχόλιο του βουλευτή Νέας Δημοκρατίας και πρώην Υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου, Δημήτρη Καιρίδη, ο οποίος έγραψε μεταξύ άλλων πώς είναι απώλεια για την Κύπρο και όλους μας, η αφυπηρέτηση του Νίκου και του Κωστή. «Είμαι στην ελληνική βουλή από το 2019 και τολμώ να πω ότι αμφότεροι υπήρξαν ότι καλύτερο γνώρισα, αυτά τα χρόνια, μέσα κι έξω από την πολιτική, εδώ και διεθνώς», σημείωσε.

Φ.Δ.