Το καυτό ζήτημα με τους παράτυπους μετανάστες που ζουν σε διάφορα υποστατικά στην πόλη της Λεμεσού καθώς και σε πρόχειρους καταυλισμούς που έχουν δημιουργηθεί στο κέντρο της πόλης, απασχόλησε χθες το Δήμο Λεμεσού ο οποίος συγκάλεσε σύσκεψη με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Το πρόβλημα με τους παράνομους αλλοδαπούς έχει οξυνθεί το τελευταίο διάστημα, με τον Δήμο να κινητοποιείται έτσι ώστε σε συνεργασία με όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες να προβεί σε συντονισμένες ενέργειες για απαμβλύνση του προβλήματος.

Στη σύσκεψη παραβρέθηκαν εκπρόσωποι από διάφορες κρατικές υπηρεσίες όπως την Υπηρεσία Αλλοδαπών και Μετανάστευσης, λειτουργοί των Υπηρεσιών Κοινωνικής Ευημερίας, λειτουργοί του Γραφείου Εργασίας, της Υπηρεσίας Ασύλου, ο Υπεύθυνος Πόλεως και Προαστίων της Αστυνομικής Διεύθυνσης Λεμεσού και διάφοροι υπηρεσιακοί λειτουργοί του Δήμου.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους μετά τη σύσκεψη, ο δήμαρχος Νίκος Νικολαΐδης, ανέφερε πως είναι μια πρώτη σύσκεψη στην οποία έγινε ανταλλαγή απόψεων, προβληματισμών και διαφόρων εισηγήσεων. Πρόκειται, όπως είπε, για αλλοδαπούς οι οποίοι εξέρχονται από το Πουρνάρα και δηλώνουν ψευδή στοιχεία ως χώρο διαμονής, ωστόσο παραμένουν είτε σε ανοικτούς χώρους, δημιουργώντας οχληρία, είτε σε ακατάλληλα υποστατικά και κάτω από πολύ ακατάλληλες συνθήκες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Διάσωση 177 ανθρώπων στα ανοιχτά της Λάρνακας (εικόνες)

«Σήμερα (χθες) μοιραστήκαμε προβληματισμούς, γνώσεις, εμπειρίες για να βοηθήσει η μια υπηρεσία την άλλη. Εντοπίσαμε κάποια ζητήματα. Παρόλο που υπάρχουν διαδικασίες από όλα τα τμήματα υπάρχουν και κάποια κενά. Με κάποιες εισηγήσεις μας θα τα δούμε, για να βελτιώσουμε αυτά τα κενά ή να τα απαμβλύνουμε», είπε ο κ. Νικολαΐδης, υπογραμμίζοντας πως όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς θα ξανασυναντηθούν στη βάση πλέον πιο συγκεκριμένων προβλημάτων.

Κληθείς να απαντήσει για αναφορά ότι παράνομοι αλλοδαποί διαμένουν σε χωράφια στο κέντρο της Λεμεσού όπου έχουν στηθεί καταυλισμοί, ο κ. Νικολαΐδης επισήμανε πως όπου εντοπίζονται αυτά τα φαινόμενα, σε συνεργασία με την Αστυνομία και τις Υπηρεσίες Κοινωνικής Μέριμνας γίνονται παρεμβάσεις. Πέραν αυτού, πρόσθεσε πως ο ρόλος της ΣΧΕΔίΑΣ είναι επικουρικός και μέσα από τις υπηρεσίες της, ήρθε να βοηθήσει ούτως ώστε να εξευρεθούν είτε χώροι μονιμότερης διαμονής, είτε να βοηθηθούν αυτοί οι άνθρωποι με κάποια κοινωνικά προγράμματα.