Η Δικαιοσύνη έδωσε τη λύση στο θέμα της μη καταβολής του μισθού του εκπαιδευτικού και υποψήφιου για την Προεδρία της Δημοκρατίας, Αλέξιου Σαββίδη, ο οποίος στερήθηκε τον μισθό του παρά το γεγονός ότι εργαζόταν κανονικά στο σχολείο του.Κι αυτό διότι, η γενική διεύθυνση του υπουργείου Παιδείας αποφάσισε όπως του αποκόπτεται αναδρομικά ο μισθός του από τον Σεπτέμβριο του 2021 μέχρι τον Μάρτιο του 2022, λόγω της αντίθεσής του στα μέτρα που είχαν αποφασιστεί για διαχείριση της πανδημίας του κορωνοϊού.

Όπως σημειώνει ο ίδιος: «Αρνούμουν να υποκύψω στο τεστ, συγκεκριμένα παρουσιαζόμουν καθημερινά στο σχολείο από τις αρχές του Σεπτέμβρη του ’21 μέχρι και τις 08 του Απρίλη του ’22 και δεν μου επιτρεπόταν η είσοδος. Στις 11 του Απρίλη του ’22 έπαψε να ισχύει το παράνομο μέτρο για προσκόμιση του τεστ και μου επιτράπηκε η είσοδος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αλέξιος Σαββίδης: Ένας υποψήφιος κόντρα στο κατεστημένο

Επέστρεψα στα καθήκοντα μου και προς μεγάλη μου έκπληξη, χωρίς καμία ενημέρωση, στο τέλος του μηνός διατάχτηκε αναδρομική αποκοπή των μισθών μου από τον Σεπτέμβρη του ’21 μέχρι και τον Μάρτη του ’22. Μάλιστα με χρέωσαν με το αρνητικό υπόλοιπο των €18.900 με αποτέλεσμα από τον Απρίλη του ’22 να προσέρχομαι στο σχολείο, να εξασκώ πλήρως τα καθήκοντα μου και να εργάζομαι όλους τους μήνες μέχρι πρόσφατα με μηδενικές απολαβές, δήθεν για να εξοφλήσω την παράνομη αποκοπή».

Η υπόθεση έκλεισε με τη δικαίωση του εκπαιδευτικού και αποφασίστηκε όπως του επιστραφούν οι μισθοί που του είχαν αποκοπεί.