Η Honda και ο νέος της συνεργάτης, Scuderia Toro Rosso, αποκάλυψαν σήμερα στο Catalunya Circuit της Βαρκελώνης το νέο τους μονοθέσιο F1, την STR13 που φορά τον κινητήρα της Honda RA618H.

Μετά την παρουσίαση του νέου μονοθέσιου που θα οδηγήσουν οι Pierre Gasly και Brendon Hartley στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 της FIA, η Red Bull Toro Rosso Honda μαζί με τις άλλες εννέα ομάδες F1 έχουν στη διάθεσή τους οκτώ ημέρες δοκιμών στην πίστα της Καταλονίας, ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν που ξεκινά με το Grand Prix της Αυστραλίας, στις 25 Μαρτίου στη Μελβούρνη.

 
«Και οι δύο οδηγοί ήρθαν σ’ εμάς ως πρωταθλητές, με τον Pierre να έχει κατακτήσει τον τίτλο της GP2 (τώρα F2) τo 2016 και τον Brendon να έχει αναδειχτεί δύο φορές Πρωταθλητής του WEC και νικητής στις 24 Ώρες του Le Mans. Είμαι πεπεισμένος ότι αν τους διαθέσουμε ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, θα μπορέσουν να κινηθούν σε πολύ υψηλό επίπεδο. Έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά πάνω στην STR13 και είμαι ευτυχής που δε χρειάζεται να περιμένουμε άλλο για να τη δούμε στην πίστα. Η σεζόν έχει ξεκινήσει. Gambarimasu!»
(Σημ: «θα τα δώσουμε όλα» στα ιαπωνικά)

Katsuhide Moriyama, Υπεύθυνος Επικοινωνίας της Μάρκας Honda Motor Co., Ltd.: «Είμαι χαρούμενος που το νέο μας μονοθέσιο είναι εδώ και έτοιμο για τις χειμερινές δοκιμές, καθώς σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Αποτελεί φόρο τιμής στην προσπάθεια του προσωπικού της Honda και της Scuderia Toro Rosso. Όλοι τους έχουν ήδη μάθει πώς να συνεργάζονται καλά στην εξέλιξη του πακέτου που περιλαμβάνει το σασί της STR14 και τον κινητήρα RA618H μέσα σε λίγους μήνες τον περασμένο χειμώνα».

«Τώρα έχουμε στη διάθεσή μας μόλις οκτώ ημέρες για να αξιολογήσουμε τη δουλειά μας στην πίστα, ώστε να είμαστε έτοιμοι για τη νέα σεζόν. Εκτιμούμε ιδιαίτερα τη θερμή υποδοχή από μέρους των θεατών και ελπίζουμε να χαίρονται να μας παρακολουθούν στο φετινό πρωτάθλημα».