Μπορεί οFernando Alonso να οδήγησε πρόσφατα το TS050 Hybrid της Toyota στο Μπαχρέιν με στόχο τη συμμετοχή του στο φημισμένο 24ωρο αγώνα του Μαν το 2018, ωστόσο δεν θα μπορεί να συμμετάσχει στο εν λόγο πρωτάθλημα. Η ομάδα της McLaren του έβγαλε «απαγορευτικό» παρά το ότι στο πρόγραμμα της Formula 1 και του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής για την επόμενη σεζόν, υπάρχει μόνο ένα κοινό αγωνιστικό Σαββατοκύριακο.

Όμως ο 36χρονος δεν θα μπορεί να το παίζει σε διπλό ταμπλό. Ο αγωνιστικός διευθυντής της βρετανικής ομάδας, Eric Boullier δήλωσε. «Δεν πιστεύω πως μπορεί κάποιος να ακολουθήσει και τα δύο προγράμματα. Είναι κάτι εξαιρετικά περίπλοκο. Η δέσμευση και στα δύο αποτελεί τεράστιο αποπροσανατολισμό. Το να τρέξει κανείς στο Μαν, στην Ινδιανάπολη ή στη Ντειτόνα, δεν είναι πρόβλημα. Γιατί είναι ένας αγώνας. Όμως το να είχε πλήρη εμπλοκή θα τον αποπροσανατόλιζε από τη βασική του δέσμευση, που είναι στη Formula 1», είπε ο Γάλλος. Πάντως ο Boullier παραδέχθηκε πως τα παραπάνω έχουν ήδη αποτελέσει θέμα συζήτησης με τον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, με τις δύο πλευρές να αναζητούν τη χρυσή τομή.