Δόθηκαν στην κυκλοφορία οι δύο λωρίδες στον αυτοκινητόδρομο Λεμεσού-Λευκωσίας, στο ύψος Κοτσιάτη, που είχαν κλείσει προσωρινά λόγω οδικών συγκρούσεων.

Η κυκλοφορία συνεχίζει πλέον κανονικά