Στη σύλληψη δυο 19χρονων οδηγών προχώρησε η Αστυνομία στη Λεμεσό. Οι δύο επέβαιναν σε μοτοσικλέτα που είχε κλαπεί χθες το πρωί έξω από κατάστημα.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, γύρω στις 00:30 το βράδυ, μέλη της Δύναμης ανέκοψαν για έλεγχο τους δύο νεαρούς σε δρόμο στην περιοχή Ζακακίου. Κατά τον έλεγχο διαπιστώθηκε πως επέβαιναν σε μοτοσικλέτα η οποία είχε καταγγελθεί στον αστυνομικό σταθμό ως κλοπιμαία.

Η αστυνομία φόρεσε χειροπέδες στους δύο νεαρούς και τέθηκαν υπό κράτηση.

Ο οδηγός της μοτοσικλέτας, εντοπίστηκε θετικός σε προκαταρτικό έλεγχο νάρκοτεστ.