Άρχισε και συνεχίζει τις διαβουλεύσεις του με ιδιωτικά νοσηλευτήρια του ΓεΣΥ ο Οργανισμός Ασφάλισης Υγείας, με στόχο μέχρι το τέλος του χρόνου, η κάθε Επαρχία να αποκτήσει και δεύτερο Τμήμα Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών πέραν αυτού που λειτουργεί στο επαρχιακό δημόσιο νοσοκομείο.
Όπως ανέφερε στον «Φ» ο διευθυντής του ΟΑΥ Ανδρέας Παπακωνσταντίνου, «θα προσπαθήσουμε να ολοκληρώσουμε όσο πιο σύντομα γίνεται, αν και για να είμαστε ειλικρινείς, δεν έχουν τεθεί χρονοδιαγράμματα αφού θεωρούμε ότι πρέπει να δοθεί χρόνος στη διαβούλευση αλλά και στα ίδια τα νοσηλευτήρια μας για να προετοιμαστούν».
Πρόκειται, είπε ο κ. Παπακωνσταντίνου «για μια διαδικασία η οποία χρειάζεται χρόνο για να ολοκληρωθεί και σίγουρα πρέπει να προσπαθήσουμε ώστε να καταλήξουμε σε συμφωνίες που θα αφήνουν ικανοποιημένα τα νοσηλευτήρια, αλλά την ίδια ώρα θα προστατεύουν και το Σύστημα. Μια καλή εκτίμηση για την κατάληξη των διαβουλεύσεων είναι το τέλος Σεπτεμβρίου, ωστόσο, θα υπάρξει χρόνος αν χρειαστεί για να γίνει σωστά η διαπραγμάτευση. Πρέπει να θέσουμε στα νοσηλευτήρια τις θέσεις μας, να ακούσουμε τις δικές τους, να διαβουλευθούμε και να καταλήξουμε σε συμφωνία», είπε και επανέλαβε ότι «τα νοσηλευτήρια γνωρίζουν πως είτε θα εντάξουν στο ΓεΣΥ τα ΤΑΕΠ τους, είτε θα αναστείλουν τη λειτουργία των τμημάτων τους, διότι δεν μπορεί ένα ιδιωτικό νοσηλευτήριο να είναι ενταγμένο στο ΓεΣΥ και το ΤΑΕΠ του να είναι εκτός Συστήματος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Απογευματινά ιατρεία: Ετοιμάζουν λίστες οι χειρουργοί
Την Δευτέρα, ο Οργανισμός είχε συνάντηση με το «Απολλώνειο» νοσοκομείο στη Λευκωσία. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο Οργανισμός παρουσίασε τις θέσεις του και η συζήτηση θα συνεχιστεί. Πέραν του «Απολλωνείου», ο ΟΑΥ προγραμματίζει συναντήσεις με άλλα δύο νοσηλευτήρια. Σήμερα αναμένεται ότι θα αρχίσει ο διάλογος με το νοσοκομείο «Άγιος Ραφαήλ» στη Λάρνακα, το οποίο επίσης έχει παρουσιαστεί πρόθυμο να εντάξει το ΤΑΕΠ του στο ΓεΣΥ, ενώ θα ακολουθήσει συνάντηση και με το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» στην Πάφο. Το ΤΑΕΠ του νοσηλευτηρίου αυτού δεν βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε λειτουργία, ωστόσο υπάρχει πρόθεση για επαναλειτουργία και ένταξή του στο ΓεΣΥ.
Σύμφωνα με τον διευθυντή του ΟΑΥ, «για τη Λεμεσό δεν υπάρχει ανάγκη για αναζήτηση ΤΑΕΠ αφού ήδη λειτουργεί εντός ΓεΣΥ το Τμήμα του νοσοκομείου «Mediterranean». Εμείς προχωρούμε με τις υπόλοιπες επαρχίες και ευελπιστούμε ότι θα πετύχουμε τον στόχο μας. Οι διαβουλεύσεις βρίσκονται σε πολύ αρχικό στάδιο αλλά θα ανεβάσουμε ρυθμούς προκειμένου να ολοκληρώσουμε το συντομότερο δυνατό».