Αίσιο τέλος στην υπόθεση εξαφάνισης του 26χρονου από το Νοσοκομείο Αθαλάσσας, αφού εντοπίστηκε από τις Αρχές σε καφετέρια στην περιοχή του Μόλου στη Λεμεσό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νεαρός εντοπίστηκε γύρω στις 10.00 το πρωί του Σαββάτου και μεταφέρεται πίσω στο νοσηλευτικό ίδρυμα.
Υπενθυμίζεται ότι 26 χρονος από τη Βουλγαρία, απουσιάζε από το Νοσοκομείο Αθαλάσσας από το μεσημέρι της 9ης Σεπτεμβρίου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Xειροπέδες σε 5 πρόσωπα για διακίνηση παράτυπων μεταναστών