Λίγα εικοσιτετράωρα μετά το βίντεο με το ξυλοδαρμό μαθητή στη Λεμεσό, έγινε και νέα καταγγελία στην Αστυνομία, αυτή τη φορά από τον πατέρα 14χρονου από χωριό της επαρχίας Λάρνακας.

Σύμφωνα με την καταγγελία, ο μαθητής κτυπήθηκε από ομάδα άλλων μαθητών 15-16 χρόνων την Πέμπτη το μεσημέρι, την ώρα που αποβιβάστηκε από το λεωφορείο για να επιστρέψει στο σπίτι του.

Οι μαθητές φέρονται να τον περίμεναν στη στάση του λεωφορείου και να τον κτύπησαν. Ο 14χρονος μεταφέρθηκε μάλιστα από τον πατέρα του στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρνακας για εξετάσεις και όπως διαπιστώθηκε δεν έφερε σοβαρά τραύματα.

Εντός της ημέρας ο πατέρας αναμένεται να υποβάλει επίσημη καταγγελία, σύμφωνα με την ενημέρωση που έχει η Αστυνομία.