Επίσημα πρωταθλήτρια για τη σεζόν 2025-26 είναι η Ομόνοια, η οποία παρέλαβε το τρόπαιο μέσα σε μια εκρηκτική ατμόσφαιρα στο κατάμεστο ΓΣΠ. Περισσότεροι από 20.000 φίλοι του τριφυλλιού έδωσαν δυναμικό «παρών», μετατρέποντας τη βραδιά της απονομής σε μια μεγάλη πράσινη γιορτή, για το 22ο πρωτάθλημα της ιστορίας του συλλόγου.
Τη στιγμή που όλοι περίμεναν, οι αρχηγοί Κούσουλος, Φαμπιάνο και Κουλιμπαλί, φώναξαν τον Γιόβετιτς, παρέλαβαν το τρόπαιο, με το στάδιο να «εκρήγνυται». Το σήκωσαν ψηλά, μαζί με τους συμπαίκτες τους, μέσα στην απόλυτη αποθέωση. Φωτοβολίδες, χειροκροτήματα και συνθήματα έπνιξαν τα πάντα, με τον κόσμο του τριφυλλιού, να ζει στο έπακρο τη στιγμή.
Διαβάστε περισσότερα στο Goal