Τη δημόσια απάντηση του Αβέρωφ Νεοφύτου προκάλεσε η αναφορά του προέδρου του ΔΗΚΟ Νικόλα Παπαδόπουλου στο debate των αρχηγών την περασμένη Παρασκευή, σχετικά με τον διορισμό του Οδυσσέα Μιχαηλίδη στη θέση του Γενικού Ελεγκτή.
Ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε ότι, την περίοδο κατά την οποία το ΔΗΚΟ βρισκόταν σε αντιπαράθεση με την κυβέρνηση Αναστασιάδη, «τον κ. Μιχαηλίδη τον διόρισε ο Αβέρωφ Νεοφύτου Γενικό Ελεγκτή».
Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι «το έχουν παραδεχθεί ότι ο κ. Νεοφύτου είναι αυτός που τον πρότεινε».
Απαντώντας στην ανάρτηση του κ. Παπαδόπουλου, ο Αβέρωφ Νεοφύτου διερωτήθηκε: «Νικόλα, τώρα που είσαι στην κυβέρνηση, εσύ διορίζεις τους ανεξάρτητους αξιωματούχους;».
Ο κ. Νεοφύτου πρόσθεσε ότι, ανεξάρτητα από το «ποιος διόρισε τον Οδυσσέα», ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ είχε, όπως ανέφερε, «τέτοια τυφλή εμπιστοσύνη» στον τότε Γενικό Ελεγκτή, ώστε «άφησε τη χώρα το 2021 χωρίς προϋπολογισμό, εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού».
Όπως σημείωσε, ο κ. Παπαδόπουλος επικαλείτο ως άλλοθι ότι η τότε, «κατ’ εσέ διεφθαρμένη», κυβέρνηση του ΔΗΣΥ δεν παρέδιδε τους φακέλους των διαβατηρίων στον Γενικό Ελεγκτή.
Επανέρχεται ο Νικόλας
Σε νεότερη ανάρτησή του ο Νικόλας Παπαδόπουλος απευθυνόμενος στον Αβέρωφ Νεοφύτου του λέει: «Πάντως φίλε δεν είδα ανάλογη αντίδραση όταν ο ίδιος ο Οδυσσέας με περηφάνεια ανακοίνωνε δημοσίως στην εκπομπή του Γιώργου Χρυσάνθου στον ALPHA ότι ήταν δική σου επιλογή για τη θέση του Γενικού Ελεγκτή. Και όλα αυτά όταν το ΔΗΚΟ τα έβαζε με την κυβέρνηση του Νίκου Αναστασιάδη…».
Η απάντηση του Αβέρωφ
Ο Αβέρωφ Νεοφύτου απάντησε στον κ. Παπαδόπουλο, λέγοντας «Αγαπητέ Νικόλα καλές επιτυχίες. Μιλήστε όσοι και όσο μπορείτε για τα προβλήματα της κοινωνίας. Αλλά και πρακτικές λύσεις. Αυτά ζητούν, θέλουν και απαιτούν οι πολίτες. Όχι να ασχολείστε με τον Αβέρωφ. Στην υπευθυνότητα υπάρχει πάντα ανταμοιβή. Στους τακτικισμούς το ανάλογο κόστος».
«Νικόλα, υπάρχει όριο στην πολιτική υποκρισία;»
Στον χορό της αντιπαράθεσης εισήλθε και ο Οδυσσέας Μιχαηλίδης ο οποίος με ανάρτηση του αναφέρει πως «τον Οκτώβριο του 2017 είπα δημόσια ότι για τον διορισμό μου το 2014 στη θέση του Γενικού Ελεγκτή είχε μιλήσει θετικά για μένα ο Αβέρωφ Νεοφύτου, ως πρώην Υπουργός μου, και ο αείμνηστος Τάσος Μητσόπουλος που ήταν τότε ο Υπουργός μου.
Η ανάρτηση του
Νικόλα, υπάρχει όριο στην πολιτική υποκρισία; Τον Οκτώβριο του 2017 είπα δημόσια ότι για τον διορισμό μου το 2014 στη θέση του Γενικού Ελεγκτή είχε μιλήσει θετικά για μένα ο Αβέρωφ Νεοφύτου, ως πρώην Υπουργός μου, και ο αείμνηστος Τάσος Μητσόπουλος που ήταν τότε ο Υπουργός μου. Είναι τιμή μου που μίλησαν θετικά για μένα. Έκτοτε τα ίδια είπα πάμπολλες φορές, δημόσια και σε Επιτροπές της Βουλής, με εισήγηση ότι το σύστημα διορισμού κρατικών αξιωματούχων πρέπει να εκσυγχρονιστεί. Όλα αυτά τα χρόνια, με αυτή την πληροφορία γνωστή, έδινες μάχες υποστήριξής μου.
Τώρα ξαφνικά, σε ένα προεκλογικό παραλήρημα, δηλώνεις συγκλονισμένος και ότι τάχα τώρα το έμαθες. Το ίδιο και για τα πεπραγμένα μου ως Γενικός Ελεγκτής. Ξαφνικά, από υπερασπιστής του έργου μου, ξεπερνάς και τον Αναστασιάδη στην εναντίον μου χολή και όξος, ακόμη και για το έργο μου ως Γενικός Ελεγκτής. Θα μπορούσα να μιλήσω για μανία καταδίωξης όσων σου φράσσουν τον δρόμο, όμως εδώ διακρίνω μόνο τη βαθιά απελπισία σου για την επερχόμενη κρίση των πολιτών.