Με αφορμή τα 50 χρόνια από την αποφοίτησή των μαθητών από το Α και Β Γυμνασίο Μόρφου, της χρονιάς 1972, η πρώην Δήμαρχος Μόρφου, Αντιγόνη Περικλέους Παπαδοπούλου καλεί σε ένα συναπάντημα μνήμης όλους τους παλιούς συμμαθητές και συμμαθήτριές, καθηγητές και καθηγήτριές, για να ξαναθυμηθούν όπως αναφέρει η πρόσκληση, «τα παλιά και να αναπολήσουν τα αξέχαστα μαθητικά και νεανικά χρόνια στη ΜΟΡΦΟΥ και τις αναμνήσεις από τα χωριά του Μορφίτικου κάμπου».

Αυτούσια η πρόσκληση

Με αφορμή τα 50 χρόνια από την αποφοίτησή μας από τα Γυμνάσια της ΜΟΡΦΟΥ,  καλούμε σε ένα συναπάντημα ΜΝΗΜΗΣ όλους τους παλιούς συμμαθητές και συμμαθήτριές μας, καθηγητές και καθηγήτριές μας, για να ξαναθυμηθούμε τα παλιά και να αναπολήσουμε τα αξέχαστα μαθητικά και νεανικά μας χρόνια στη ΜΟΡΦΟΥ και τις αναμνήσεις μας από τα χωριά του Μορφίτικου κάμπου. Αυτές οι αναμνήσεις είναι  που μας κρατούν σε αγωνιστική εγρήγορση και ένα μόνιμο αναπόλημα και νοσταλγία όλα αυτά τα πέτρινα χρόνια της προσφυγιάς. Αυτές κρατούν αναμμένο τον πόθο να  επιστρέψουμε Λεύτεροι στην γενέθλια γη μας. 

 

  

Το Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 1.00 μ.μ. θα  συναντηθούμε στο ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΟΑΣΗ στη Χοιροκοιτία – ένα χώρο που βολεύει όλους και όλες μας από κάθε επαρχία του νησιού μας- για κουβέντα και φαγητό . Θα ξανασμίξουμε με ξενητεμένους  συμμαθητές  μας που έχουμε να δούμε από παλιά. Επειδή είμαστε σκορπισμένοι παντού, παρακαλούμε όπως διαδώσετε το μήνυμα-πρόσκληση και δηλώσετε έγκαιρα τη συμμετοχή σας,  στέλλοντας διαδικτυακό μήνυμα στο τηλέφωνο 99651799, έτσι ώστε να διοργανώσουμε τη συγκέντρωση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. 

  

Όταν αποφοιτούσαμε το 1972, είχαμε υποσχεθεί στα πενηντάχρονά μας να συναντηθούμε στο σωματείο του Διγενή Ακρίτα Μόρφου.. Δεν θα μπορέσουμε να το πράξουμε εφέτος.. Ωστόσο, όσο ζούμε θα το παλεύουμε ώστε  αυτή η υπόσχεση να γίνει πραγματικότητα. 

 Θα χαρούμε πολύ να συναντηθούμε το Σάββατο !

 Σας περιμένουμε! 

 

Αντιγόνη Περικλέους Παπαδοπούλου, πρώην Δήμαρχος ΜΟΡΦΟΥ