Στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας νοσηλεύεται 12χρονο αγόρι μετά από τροχαίο που σημειώθηκε στην Αραδίππου.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, το νέο τροχαίο σημειώθηκε γύρω στις 18:30 χθες το απόγευμα, όταν το αγόρι που κινείτο με το ποδήλατο του σε πεζοδρόμιο, στην προσπάθειά του να εισέλθει στον δρόμο συγκρούστηκε με διερχόμενο όχημα.

Ο 12χρονος μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρνακα όπου διαπιστώθηκε ότι υπέστη κάκωση κεφαλής και μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας όπου νοσηλεύεται στο παιδιατρικό τμήμα.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 12χρονος βρίσκεται εκτός κινδύνου.