Αχρείαστη, βεβιασμένη και αδικαιολόγητη, χαρακτηρίζει τη σημερινή απεργία του κλάδου δεσμοφυλάκων της συντεχνίας «Ισότητα», το Υπουργείο Δικαιοσύνης.
Σε ανακοίνωση του το υπουργείο αναφέρει πως, ουδέποτε αθέτησε οποιαδήποτε υπόσχεσή του προς οποιαδήποτε συντεχνία των δεσμοφυλάκων «αλλά ενήργησε και ενεργεί για την προώθηση και ικανοποίηση των αιτημάτων τους στο μέτρο που αυτά θα κριθούν εύλογα, τεκμηριωμένα και εντός των οικονομικών δυνατοτήτων του κράτους».
Το Υπουργείο επισημαίνει ότι, με στόχο την επίλυση των προβλημάτων και την εξέταση των αιτημάτων των δεσμοφυλάκων έχει από τις αρχές του έτους «πραγματοποιήσει συναντήσεις και με τις δύο συντεχνίες του κλάδου».
Παράλληλα σύμφωνα με το Υπουργείο Δικαιοσύνης, για τον σκοπό αυτό, «προώθησε με θετική εισήγηση προς το Υπουργείο Οικονομικών αίτημα των συντεχνιών για την θέσπιση και καταβολή στους δεσμοφύλακες ειδικού επιδόματος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου ΔΔΤ κάλεσε την προηγούμενη εβδομάδα και τις 2 συντεχνίες των δεσμοφυλάκων σε χωριστές συναντήσεις, για περαιτέρω συζήτηση των αιτημάτων τους συμπεριλαμβανομένης της αναβάθμισης των κλιμάκων των δεσμοφυλάκων».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έξω από το Υπ. Δικαιοσύνης οι δεσμοφύλακες (εικόνες)
Στην πρόσκληση όπως επισημαίνει στην ανακοίνωση του το ΥΔΔΤ, ανταποκρίθηκε μόνο ο κλάδος δεσμοφυλάκων της ΠΑΣΥΔΥ, του οποίου τα μέλη δεν συμμετείχαν στην απεργία, εν αντίθεση με τον κλάδο της «Ισότητα» η οποία, ενώ είχαν αρχίσει οι διαβουλεύσεις αποφάσισε να προχωρήσει με απεργιακά μέτρα. «Το Υπουργείο ΔΔΤ βρίσκεται σε επικοινωνία με το Υπουργείο Οικονομικών, τηρώντας θετική στάση, ώστε να ξεκινήσει η από κοινού εξέταση των αιτημάτων των δεσμοφυλάκων».
«Η οποιαδήποτε προσπάθεια για δημιουργία εντυπώσεων και κλίματος εκβιασμού, δεν συμβάλλει στην επίλυση του προβλήματος ούτε γίνεται αποδεκτή από το Υπουργείο Δικαιοσύνης και Δημοσίας Τάξεως», καταλήγει η ανακοίνωση.