Η κανονικότητα επανέρχεται και επισήμως πια σε λειτουργίες και δραστηριότητες των σχολικών μονάδων. Ανάμεσα τους και η πραγματοποίηση εκδρομών και επισκέψεων, κάτι που τα παιδιά στερήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια.

Ήδη, για το θέμα αυτό η διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας εξέδωσε εγκύκλιο, η οποία έφτασε στις σχολικές μονάδες και δίνει συμπληρωματικές ή και διευκρινιστικές οδηγίες σε ό,τι αφορά τις εκδρομές και τις επισκέψεις των σχολείων σε διάφορα μέρη. 

Στην εγκύκλιο γίνεται, μεταξύ άλλων, ξεκάθαρη αναφορά για τις συνθήκες ασφάλειας εντός των λεωφορείων που θα χρησιμοποιούνται από τα σχολεία για τη μετακίνηση των παιδιών, ενώ τονίζεται ότι σε εκείνα που φοιτούν παιδιά με αναπηρίες, ο διευθυντής πρέπει να μεριμνά έγκαιρα για τη μίσθωση προσβάσιμου λεωφορείου, ούτως ώστε να διασφαλίζεται ότι κάθε παιδί με αναπηρία θα βρίσκεται στο ίδιο λεωφορείο με τα παιδιά της τάξης του. Πέραν, όμως, από το κατάλληλο λεωφορείο, το σχολείο πρέπει να προνοήσει όπως ο χώρος που θα επισκεφθεί να είναι προσβάσιμος για όλους τους μαθητές του και να υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές και για τα παιδιά με αναπηρία. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Προδρόμου: Aπαντά στις επικρίσεις για στελέχωση σχολείων

Αναφορικά με τα θέματα ασφάλειας, μεταξύ άλλων, επισημαίνεται ότι:

► Σε κάθε λεωφορείο πρέπει να υπάρχει κουτί πρώτων βοηθειών

► Απαραίτητη η χρήση ζώνης ασφαλείας 

► Παιδιά κάτω των έξι ετών πρέπει να προσδένονται. Συνεπώς, πρέπει να χρησιμοποιούνται λεωφορεία που έχουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων και να τοποθετούνται σε αυτά τα παιδικά ή ανυψωτικά καθίσματα. 

► Απαγορεύεται η μεταφορά ηλεκτρονικών παιχνιδιών/υπολογιστών.