Μπορεί οι διάφορες εισηγήσεις από πλευράς επιστημόνων και υπουργείου Υγείας να πήραν το δρόμο της συζήτησης για τη λήψη των σχετικών πολιτικών αποφάσεων, ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς όσον αφορά στη διαχείριση της COVID-19, ωστόσο η ΠΟΕΔ επιθυμεί συνάντηση με τον αρμόδιο Υπουργό, Μιχάλη Χατζηπαντέλα. Κι αυτό διότι, η οργάνωση των δασκάλων επιθυμεί να συνομιλήσει με τον υπουργό Υγείας προτού παρθούν οι οριστικές αποφάσεις –οι οποίες αναμένονται σύντομα– σχετικά με τα μέτρα υγειονομικής προστασίας, βάσει των οποίων θα επιστρέψουν οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και το υπόλοιπο προσωπικό στις σχολικές τους μονάδες τον Σεπτέμβρη.
Συγκεκριμένα, η ΠΟΕΔ απέστειλε πριν από μερικές μέρες επιστολή στον κ. Χατζηπαντέλα, με την οποία του ζητεί συνάντηση, επισημαίνοντας του ότι «αποτελεί θέση της οργάνωσης, ότι τα όποια μέτρα αποφασιστούν να εφαρμοστούν στις σχολικές μονάδες, πρέπει να είναι εναρμονισμένα με τα όσα εφαρμόζονται και προβλέπονται εκτός των σχολικών χώρων, στην υπόλοιπη κοινότητα».
«Ως εκ τούτου και στη βάση της αγαστής συνεργασίας που είχαμε μέχρι σήμερα η οποία βοήθησε στα μέγιστα στο θέμα της διαχείρισης της πανδημίας στα σχολεία μας, επιθυμούμε όπως συναντηθούμε μαζί σας ή/και με τα μέλη της επιστημονικής ομάδας. Την ίδια στιγμή, σημειώνουμε για άλλη μια φορά ότι η συμμετοχή της ΠΟΕΔ στις επιτροπές διαμόρφωσης των υγειονομικών πρωτοκόλλων ή/και οδηγιών, είναι ιδιαίτερα σημαντική», αναφέρει η επιστολή της ΠΟΕΔ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
- Πότε ανοίγουν τα σχολεία και ποια μέτρα μελετώνται
- Όνειρο θερινής νυκτός τα κλιματιστικά στα σχολεία
Υπενθυμίζεται ότι εδώ και βδομάδες έχει ξεκαθαριστεί ότι η επιστροφή στα σχολεία τη νέα σχολική χρονιά, η οποία αρχίζει την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου για τους μαθητές της Μέσης Εκπαίδευσης και τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου για τους μαθητές της Δημοτικής Εκπαίδευσης, θα γίνει στη βάση των υγειονομικών πρωτοκόλλων για τη διαχείριση της πανδημίας της COVID, ανεξαρτήτως του ποια θα είναι μέχρι τότε η επιδημιολογική εικόνα. Στόχος και φέτος η προστασία και η ασφάλεια της σχολικής κοινότητας, τόσο για να μην μεταδίδεται ο ιός, όσο και για διασφαλιστεί η απρόσκοπτη –στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό– εκπαιδευτική διαδικασία διά ζώσης.
Τις πρόνοιες που θα περιληφθούν στα πρωτόκολλα που θα διέπουν τη λειτουργία των σχολικών μονάδων αναμένει και το υπουργείο Παιδείας, το οποίο αναγνωρίζει πως θα είναι άλλη μία απαιτητική χρονιά, τόσο όσον αφορά το υγειονομικό κομμάτι, όσο και το παιδαγωγικό. Ήδη, αυτό αναφέρεται στις εγκυκλίους που έχει αποστείλει το υπουργείο Παιδείας στις διευθύνσεις των σχολείων ενόψει της έναρξης της σχολικής χρονιάς 2022 – 2023.