Από τα εξωτερικά ιατρεία ειδικοτήτων άρχισε χθες η απογευματινή λειτουργία των δημόσιων νοσηλευτηρίων, ενώ αυτή τη στιγμή οι γιατροί των χειρουργικών ειδικοτήτων μελετούν τις λίστες αναμονής των τμημάτων τους και αναμένεται ότι εντός των επόμενων ημερών θα αποταθούν στην αρμόδια Επιτροπή Ελέγχου για να λάβουν τις απαραίτητες εγκρίσεις και θα αρχίσει στη συνέχεια η ενημέρωση των ασθενών.
Όπως ανέφερε στον «Φ» ο εκπρόσωπος Τύπου του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας, Χαράλαμπος Χαριλάου, «για τα εξωτερικά ιατρεία, οι γιατροί κάποιων ειδικοτήτων ξεκίνησαν με ασθενείς που είχαν γραμμένους στις λίστες τους, ενώ ταυτόχρονα άρχισε και η διαδικασία διευθέτησης ραντεβού από τους πολίτες».
Ταυτόχρονα, πρόσθεσε, «οι γιατροί των χειρουργικών ειδικοτήτων ετοιμάζουν τις λίστες τους και πρέπει οι πολίτες που βρίσκονται στην αναμονή να κάνουν λίγη ακόμα υπομονή και θα ενημερωθούν για το κατά πόσο θα χειρουργηθούν σε απογευματινές ώρες». Υπενθυμίζεται ότι η λειτουργία των απογευματινών εξωτερικών ιατρείων θα είναι επί καθημερινής βάσεως από τις 15:30 το απόγευμα μέχρι τις 18:30.