Πρόσφατα το υπουργικό συμβούλιο, μετά από δέσμευση του Προέδρου της Δημοκρατίας,  προχώρησε στην απόφαση για την ανέγερση μνημείου αφιερωμένου στις γυναίκες θύματα σεξουαλικής βίας του 1974.

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία, που ξεκίνησε από διάφορους φορείς, κυρίως, από το Ίδρυμα «Ζωή κατά της Εμπόλεμης Βίας». Η ανέγερση του μνημείου έχει τη στήριξη του δημάρχου Λευκωσίας, Χαράλαμπου Προύντζου και θα ανεγερθεί στους κήπους του Αγίου Αντωνίου, το πάρκο, που βρίσκεται πάνω από το γήπεδο του Ολυμπιακού.

Κ.ΒΕΝ.